loading...
هر چی که بخوای
روزفا بازدید : 67 پنجشنبه 24 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ 


قیمت : 11590000 تومان


برند : Samsung


خرید پستی تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ 


قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ


 


نقد و بررسی تخصصی

برندهای مختلفی در زمینه‌ی تولید تلویزیون فعالیت دارند. این تنوع برند رقابت سختی را میان تولیدکنندگان ایجاد کرده است که باعث می‌شود کیفیت‌ساخت این دسته از محصولات روزبه‌روز افزایش پیدا کند. سامسونگ به عنوان یکی از چند برند معروف و شناخته شده‌ی جهانی در حوزه‌ی تولید لوازم صوتی، تصویری و خانگی، با در دست گرفتن بازار تلویزیون‌های مدرن و پیشرفته توانسته پای خودش را به بیشتر خانه‌ها در پنج قاره‌ی جهان باز کند. تلویزیون‌های سامسونگ با توانایی‌های بی‌شمار و جالب توجهی که دارند، می‌توانند تبدیل به ابزار اصلی سرگرمی برای افراد خانواده شوند. پیشرفت کیفیت صدا و تصویر این تلویزیون‌ها همراه با گسترش تکنولوژی‌های منابع پخش، استفاده از این تلویزیون‌ها را لذت‌بخش‌تر کرده است. طراحی مدرن، امکانات فوق‌العاده و کیفیت صدا و تصویر چشم‌گیر، تلویزیون‌های سامسونگ را تبدیل به یکی از انتخاب‌های اصلی افراد علاقه‌مند به خرید تلویزیون کرده است. درادامه توضیح بیشتری در رابطه با یکی از مدل‌های هوشمند این برند ارائه می‌کنیم.

طراحی منحنی

M6975 یک تلویزیون منحنی است که با خمیدگی 4200R طراحی شده است. درمجموع تلویزیون‌های خمیده برای بسیاری از کاربران بسیار جذاب هستند و طراحی خمیده‌ی تلویزیون چندین مزیت مهم دارد که هر کاربر عادی و حرفه‌ای را به خود جلب می‌کند. اولین مزیت آن زیبایی ظاهری‌اش محسوب می‌شود. خمیدگی تلویزیون باعث می‌شود ظاهر مدرنی پیدا کرده و در دکوراسیون نقش مفیدی ایفا کند. همچنین می‌توانید با تهیه‌ی میزتلویزیون‌های منحنی، به جذابیت دکوراسیون منزلتان اضافه کنید. اتصال این دسته از تلویزیون‌ها به دیوار نیز جذابیت خاص خودش را دارد. ازآنجایی‌که خمیدگی صفحه‌نمایش ملایم است، با اتصال آن به دیوار ظاهر جالبی پیدا می‌کند. ‌غیراز زیبایی ظاهری، این امر باعث می‌شود زاویه‌دید صفحه‌نمایش بیشتر شود. درواقع کاربر دید وسیع‌تری به‌تمامی نقاط صفحه‌نمایش‌های خمیده دارد. همچنین گودی صفحه‌نمایش باعث می‌شود عمق تصاویر بیشتر به نظر برسد. تا حد بسیار کمی تصویر سه‌بعدی به نظر می‌رسد و به واقعیت آن افزوده می‌شود.

تصویر

سامسونگ از یک الگوریتم برای ارائه‌ی تصویری با کیفیت بالاتر در این سری از تلویزیون‌های خود استفاده کرده است. به لطف این قابلیت تصویری بسیار واضح و شارپ دریافت خواهید کرد. با گذشتن از دوران لامپ تصویر و ظهور تلویزیون‌های LCD، تصاویر HD به دنیا آمدند و تحولی بزرگ را در زمینه پخش تصاویر ایجاد کردند. تا مدت‌ها تصور کیفیتی بالاتر از HD هم سخت بود تا این‌که نمایشگرهای Full HD معرفی شدند و مرحله‌ی بعدی کیفیت تصاویر را معرفی کردند. تلویزیون‌های جدید با کیفیت 1080 پیکسلی خود وضوحی برابر با ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل تصاویر را به نمایش می‌گذارند.

سامسونگ با ارائه‌ی تکنولوژی PurColour حتی از کیفیت Full HD نیز فراتر رفته و تماشاچی خود را در برابر تصاویری حیرت‌انگیز میخ‌کوب می‌کند. این قابلیت باعث شده است رنگ‌های تصاویر بسیار طبیعی‌تر و شارپ‌تر به نمایش درآیند و بیننده را شگفت‌زده کند. این ویژگی به‌راحتی با مقایسه‌ی تصویر زنده و طبیعی این تلویزیون با سایر مدل‌ها قابل‌مشاهده است.

به لطف تکنولوژی تنظیم نقطه‌ای نور (Micro Dimming Pro) رنگ و جزئیات تصویر را با دقت بالایی تحلیل می‌کند تا بتواند تصویری هرچه طبیعی‌تر را در اختیار کاربران قرار دهد. این تکنولوژی با تقسیم‌کردن صفحه‌نمایش به قسمت‌های مختلف، رنگ‌های مشکی و سفید را با دقت بیشتری تحلیل می‌کند.

این تلویزیون فاقد قابلیت 3D است اما سامسونگ برای آن قابلیت ارتقاءدهنده‌ی خودکار عمق را در نظر گرفته است. این ویژگی باعث می‌شود تصاویر با عمق بیشتری به نمایش گذاشته شوند. درواقع این تلویزیون لایه‌های تصویر را تشخیص می‌دهد و باعث می‌شود عمق بیشتری پیدا کنند.

این روزها با گسترش منابع پخش تصاویر ۱۰۸۰ پیکسلی و وفور فایل‌های تصویری قابل دانلود با این کیفیت در اینترنت، دیگر تلویزیون‌های نسل قبل به تدریج جایگاه خود را از دست می‌دهند و برای لذت بیشتر از مفهوم تلویزیون، باید یک تلویزیون در این حد کیفیت را خریداری کرد. گیرنده‌های دیجیتال، پخش‌کننده‌های Bluray و کنسول‌های بازی، برای نشان دادن اوج توانایی خود نیاز به نمایشگری دارند که بتواند حداقل با این سطح کیفیت به نمایش تصاویر بپردازد. اعضای خانواده‌ی M6975 سامسونگ که در اندازه‌های مختلف طراحی و ساخته شده‌اند، با تکیه بر همین کیفیت تصویر توانسته‌اند محبوبیت بالایی را در بین محصولات هم‌رده‌ی خود پیدا کنند.

سیستم صوتی

سیستم‌صوتی به صورت 2کاناله طراحی شده است و به کمک دو بلندگوی 10واتی درمجموع 20وات صدا تولید می‌کند. اسپیکرها در قسمت پشتی و بالای تلویزیون تعبیه شده‌اند و به‌خوبی صدایی فراگیر را به پخش می‌گذارند. منصفانه بگوییم، برای بهره‌مندی از یک صدای بسیار پرقدرت و واضح بهتر است از سیستم‌صوتی مجزایی استفاده کنید. تکنولوژی Dolby Digital در این تلویزیون باعث می‌شود که در صورت اتصال چندین بلندگو به آن بتوانید از صدایی فراگیر و سه‌بعدی بهره‌مند شوید. DTS هم تکنولوژی تفکیک صدا در چند کانال متفاوت است و به‌کاررفتنش بیشتر برای زمانی مفید واقع می‌‎شود که سیستم‌صوتی جداگانه‌ای را به آن متصل کنید.

Smart Hub و Smart View

تلویزیون به Smart Hub مجهز شده است که دسترسی راحت به منوی تنظیمات و اپلیکیشن‌های مخصوص تلویزیون را فراهم می‌کند. می‌توانید با استفاده از این رابط هوشمند، فایل‌های تصویری بسیار گسترده و متنوعی از منابع گوناگون در تلویزیون خود داشته باشید؛ همچنین با نصب اپلیکیشن Smart View روی موبایل هوشمند یا لپ‌تاپ خود می‌توانید تصاویر این دستگاه‌ها را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. درمجموع به دلیل هوشمندبودن تلویزیون می‌توانید با پرداخت هزینه و عضویت در حساب‌کاربری سامسونگ از انواع بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها بهره‌مند شوید. پردازنده‌ی آن چهارهسته‌ای است و نقش بسیار مفیدی در پردازش تصویر ایفا می‌کند. وجود مرورگر اینترنت باعث می‌شود بتوانید صفحات مورد‌علاقه‌ی خود را در صفحه‌نمایش تلویزیون ببینید. برای این مدل، گیرنده‌دیجیتال داخلی در نظر گرفته شده است. این قطعه باعث می‌شود تنها با اتصال یک آنتن به تلویزیون خود قادر به دریافت تمامی شبکه‌های صداوسیما باشید. یکی دیگر از قابلیت‌های هوشمند این تلویزیون، شناسایی خودکار دستگاه‌های متصل‌شده به آن است. درواقع با اتصال دستگاه و روشن‌کردن آن، تلویزیون به صورت خودکار روشن می‌شود. از طریق راه‌های ارتباطی DLNA و Mirroring می‌توانید تصویر تلویزیون را با سایر دستگاه‌های دیجیتالی به اشتراک بگذارید. این امر باعث می‌شود محدودیتی بابت منبع فرستنده‌ی تصویر برایتان ایجاد نشود.

درگاه‌های ارتباطی

برای انتقال اطلاعات به این محصول دو درگاه USB در نظر گرفته شده است. این پورت‌ها وظیفه‌ی اتصال حافظه‌های جانبی را برعهده دارند. کاربر می‌تواند از این طریق فیلم، انیمیشن، سریال و حتی موسیقی‌های مورد علاقه‌ی خود را به یک فلش‌مموری یا هارداکسترنال انتقال دهید و با اتصال آن به تلویزیون، از اطلاعات خود استفاده کنید. وجود سه پورت HDMI نیز، امکان انتقال تصاویر را از سایر دستگاه‌ها دیجیتالی به تلویزیون با کیفیتی بالا فراهم می‌کند. تعدد این درگاه‌ها، باعث می‌شود که بتوانید هم‌زمان سه پخش‌کننده را به آن متصل کنید. با اینکه اکثر دستگاه‌های دیجیتالی مجهز به پورت HDMI هستند، برای این تلویزیون یک درگاه کامپوننت و کامپوزیت نیز درنظر گرفته شده است تا بتوانید پخش‌کننده‌‎های صوتی‌وتصویری قدیمی‌تر خود را هم به تلویزیون متصل کنید. اتصال این تلویزیون به اینترنت از دو راه پورت LAN و اتصال بی‌سیم Wi-Fi انجام می‌گیرد. برای کاربرانی که 20 وات خروجی صدای این تلویزیون کافی نیست، یک عدد خروجی صدای اپتیکال درنظر گرفته شده است که بتوانند سیستم صوتی مجزای خود را به آن متصل کنند.

درنتیجه

سری M6975 از تنوع سایز زیادی برخوردار شده است تا کاربران بتوانند متناسب با فضای سالن خود یک تلویزیون را انتخاب کنند. این سری از محصولات سامسونگ گذشته از طراحی فوق‌العاده‌ای که دارند، به خاطر تنوع در اندازه‌ی صفحه‌نمایش، بازه‌ی گسترده‌ای از انتخاب را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. بسته به نیاز کاربران اعم از خانگی یا اداری و با توجه به مکان جاگذاری، این سری از محصولات سامسونگ می‌توانند تبدیل به انتخاب‌هایی مناسب شوند. کیفیت Full HD و قابلیت ارتقا کیفیت‌های پایین‌تر به این سطح از طرفی و گسترش منابع پخش با کیفیت بالا از طرف دیگر M6975 را تبدیل به گروهی محبوب در بین تلویزیون‌های هم‌رده می‌کند. اتصال به اینترنت و سرویس‌های اینترنتی، بعد سرگرم‌کننده‌ی این مدل را ارتقا داده است. با توجه به پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای قوی، گیرنده‌ی دیجیتال داخلی و استفاده از سیستم صوتی قدرتمند تا حد زیادی نیاز به دیگر پخش‌کننده‌ها اعم از صوتی و تصویری رفع شده و کاربر می‌تواند با تهیه‌ی این تلویزیون یک مرکز سرگرمی تمام‌عیار به خود هدیه کند.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


تلویزیون خمیده‌ی سامسونگ مدل «55M6975» محصولی با طراحی خمیده از این برند است که ظاهر مدرنی دارد. صفحه‌نمایش تخت 55 اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت Full HD پخش می‌کند؛ درنتیجه می‌توانید از تماشای فایل‌های تصویری خود لذت ببرید. در کنار تصویر خوب، سیستم‌صوتی نیز متناسب با آن طراحی شده است. اسپیکرها درمجموع قادر به تولید 20 وات صدا هستند که این میزان برای تلویزیون‌های بزرگ‌تر هم در نظر گرفته می‌شود. پشتیبانی آن از فرمت‌های Dolby Digital و DTS باعث می‌شود که بتوانید فیلم‌ها یا فایل‌های دیگری را که به این سیستم‌های صوتی مجهز شده‌اند، در این تلویزیون به اجرا درآورید. پایه‌ی 55M6975 به‌ صورت متفاوتی طراحی شده است و در قسمت مرکزی بدنه قرار دارد. رنگ قاب تلویزیون خاکستری بوده و بخش جلویی پایه، نقره‌ای‌رنگ طراحی شده است. 55M6975 تلویزیونی هوشمند است که به ‌لطف سیستم‌عامل Smart Hub، امکانات بسیار متنوعی را برای کاربرانش فراهم می‌کند. به ‌لطف آن جست‌وجو در اینترنت، دانلود و نصب اپلیکیشن‌های فروشگاه سامسونگ میسر شده است؛ همچنین این مدل به گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که شما را از تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند. در کنار امکانات نام‌برده‌شده، کاربران می‌توانند به‌واسطه‌ی قابلیت‌های DLNA و Mirroring، تصویر درحال‌پخش از تلویزیون را با موبایل یا سایر دستگاه‌های دیجیتالی به‌ اشتراک بگذارند.این تلویزیون دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد که اتصالات موردنیاز کاربران را ممکن می‌سازد. می‌توانید در فلش‌مموری خود فیلم یا سریال موردعلاقه‌تان را ذخیره کنید و پس از اتصالش به تلویزیون، از آن بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید سایر پخش‌کننده‌های دیجیتالی را از پورت HDMI به آن متصل کرده و تصاویر باکیفیتی داشته باشید. برای اتصال به اینترنت هم می‌توانید یکی از دو راه Wi-Fi و LAN را انتخاب کنید. برای افرادی که سیستم‌صوتی خانگی دارند، خروجی اپتیکال در نظر گرفته شده است تا بتوانند از صدایی واضح‌تر بهره‌مند شوند. این تلویزیون با ساندبارها و میزهای منحنی ترکیب بسیار جالبی را ارائه می‌دهد که در دکوراسیون بسیار مفید است. مشتریانی که تا پایان روز 2 تیر ماه 97 کالا را نصب کنند به ایشان کارت هدیه تعلق می‌گیرد.


 



تصاویر بیشتر


 



تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ


 


 
















تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...







رتبه: ۴ - ‏۴۱ مرورخرید اینترنتی تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ و قیمت انواع تلویزیون سامسونگ از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ...




Samsung 55M6975 Curved Smart LED TV 55 Inch ...







رتبه: ۲٫۸ - ‏۱۷ رأی - ‏‎ریال ۹۱٬۰۰۰٬۵۰۰ تا ‎ریال ۱۱۵٬۹۰۰٬۰۰۰Samsung 55M6975 Curved Smart LED TV 55 Inch تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ. از 9,100,050 تا 11,590,000 تومان.




تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ ، خرید Samsung 55M6975 Curved Smart LED TV 55 Inch ، لیست قیمت تلویزیون ال ای دی ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ. Samsung 55M6975 Curved Smart LED TV 55 Inch. تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل ...





تلویزیون ال ای دی سامسونگ 55M6975 Full HD - زنبیل







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورتلویزیون ال ای دی سامسونگ مشکی نقره ای مدل 55M6975 با گارانتی سام سرویس ( ... مشکی نقره ای. سایز صفحه نمایش: 55 اینچ. نوع صفحه نمایش: خمیده (Curved).




تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ - Samsung 55M6975 Curved Smart LED TV 55 Inch تلویزیون خمیده‌ی سامسونگ مدل «55M6975» ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ 55M6975 سایز 55 ...







رتبه: ۰ - ‏ ۱ مرورتلویزیون LED سامسونگ مدل ۵۵M6975، یکی از به روزترین محصولات سامسونگ تا به حال است که از طراحی خاصی با عنوان طراحی خمیده بهره برده است. سبک این طراحی ...




مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ ال ای دی خمیده هوشمند ...





مشخصات فنی - Samsung 55 Inch Curved Smart LED TV را بررسی و مقایسه کنید و خرید اینترنتی ... تلویزیون 55 اینچ ال ای دی خمیده هوشمند سامسونگ مدل 55M6975.





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





بررسی مشخصات , به روزترین قیمت از برترین فروشگاه های کشور و خرید آنلاین تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ.





تلویزیون سامسونگ هوشمند خمیده مدل 55M6975 -فروشگاه ...





تلویزیون سامسونگ ال ای دی هوشمند خمیده مدل 55M6975 سایز 55 اینچ. Samsung 55M6975 Curved Smart LED TV 55 Inch. افزودن به علاقه مندی ها. تلویزیون سامسونگ ...





تلويزيون ال ای دی هوشمند خميده سامسونگ 55M6975 سايز 55 ...





خرید تلويزيون ال ای دی هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز 55 اينچ با قیمت مناسب فروش اینترنتی از فروشگاه شیلاک | مشخصات و قیمت تلويزيون ال ای دی ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ 55 اینچ مدل 55M6975





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ 55 اینچ مدل 55M6975 سری 6 با کیفیت Full HD، لیست قیمت انواع تلویزیون سامسونگ با گارانتی سام سرویس در فروشگاه ...





تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55MU7995 سايز ...





تلويزيون کيولد هوشمند سامسونگ مدل 65Q77 سايز 65 اينچ Samsung 65Q77 Smart QLED ... تلويزيون ال اي دي هوشمند سامسونگ مدل 55M6975 سايز 55 اينچ Samsung ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





جدیدترین مدل های تلویزیون با بهترین قیمت , خرید اینترنتی تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ , تلویزیون خمیده‌ی سامسونگ مدل ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ Samsung 55M6975 Curved Smart LED TV 55 Inch. 11,340,000 تومان. کد : 91000215. برند : ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





تلویزیون 55M6975 سامسونگ برای سخت پسندان با قیمت بسیار مناسب و ارزان است. ... تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ. 0 امتیاز ...





تلویزیون ال ای دی منحنی هوشمند سامسونگ 55 اینچ مدل 55M6975





تلويزيون ال ای دی هوشمند منحنی سامسونگ 55M6975 55 اینچ کیفیت تصویر Full ... تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ Samsung ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





موجودی: در انبار; تولیدکننده: سامسونگ-Samsung; کد محصول:: Samsung 55M6975 Curved Smart LED TV 55 Inch; وزن: 15.40kg. آمار فروش: 0. آمار بازدید: 0.





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55MS9995 سایز ...





موجودی: در انبار; تولیدکننده: سامسونگ-Samsung; کد محصول:: Samsung 55MS9995 Curved Smart LED TV 55 Inch; وزن: 17.90kg. آمار فروش: 0. آمار بازدید: 3.





تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز ...





تلويزيون ال اي دي هوشمند سامسونگ مدل 55M6975 سايز 55 اينچ,ال ای دی سامسونگ مدل 55M6975,مشخصات ال ای دی سامسونگ مدل 55M6975,قیمت ال ای دی سامسونگ,M6975 ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55N6950 سایز ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55N6950 سایز 55 اینچ. "Samsung 55N6950 Curved Smart LED TV 55. انتخاب رنگ: سیاه. گارانتی ۱۸ ماه سام سرویس.





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





خرید اینترنتی تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ با کمترین قیمت ، ارسال فوری و رایگان ، بررسی انواع تلویزیون.





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ Samsung.





قیمت و خرید تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل ...





لیست قیمت تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز 55 اينچ با بهترین قیمت در موتور جستجوی فانوس 724 خرید اینترنتی تلويزيون ال اي دي ...





تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز ...





مشخصات فنی کامل تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز 55 اينچ ،قیمت تلویزیونSamsung 55M6975 Curved Smart LED TV 55 Inch به همراه ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرور"خرید اینترنتی تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ و قیمت انواع تلویزیون سامسونگ از فروشگاه آنلاین خانه کامل. جدیدترین مدل‌های ...




مقایسه تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ, تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 49D3000 سایز 49 اینچ. سايز صفحه : 55 اينچ, 49 اينچ.





تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز ...





۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل ۵۵M6975 سایز ۵۵ اینچ (۲) ... تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز 55 اينچ (2) 1.





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55NU8950 سایز ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55NU8950 سایز 55 اینچ. نا موجود. تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55NU8950 سایز 55 اینچ. 0 تومان. ناموجود.





تلویزیون ال ای دی منحنی سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 ...





تلویزیون ال ای دی منحنی سامسونگ مدل 55M6975 - سایز 55 اینچ. کد محصول: ... تلویزیون منحنی سامسونگ مدل 55M6975 با طراحی خمیده از تولیدات با ظاهری جدید و تکنولوژی مدرن است . ... تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 50MU7970 - سایز 50 اینچ.





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55N6950 سایز ...





۴,۱۹۰,۰۰۰ تومان. تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ. ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان. تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 55N6900 سایز 55 اینچ.





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ ... تلویزیون هوشمند 55 اینچ 6975 سامسونگ با داشتن نوار منوی جذاب «Smart Hub» و همچنین ...





خرید تلویزیون سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ





تلویزیون ال ای دی هوشمند | سامسونگ | تلویزیون سامسونگ | تلویزیون خمیده | 6975 | فروشگاه اینترنتی |خرید تلویزیون سامسونگ مدل 55M6975 ...





تلویزیون ال ای دی سامسونگ 55 اینچ منحنی samsung ...





تلویزیون ال ای دی 55 اینچ سامسونگ یکی از بهترین ال ای دی های موجود در بازار است . ... سری 6975 در دو سایز متنوع طراحی شده است تا با توجه به سالن منزل خود یک ... ال ای دی خمیده سامسونگ سری 6975 یک محصول زیبا و کار امد از برند سامسونگ می باشد. ... سامسونگ برای این مدل سیستم عامل SmartHuB را در نظر گرفته است که دنیایی از ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55NU7950 سایز ...







رتبه: ۴٫۱ - ‏۱۱ مرورخرید اینترنتی تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55NU7950 سایز 55 اینچ و قیمت انواع تلویزیون سامسونگ از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های ...




فروش اقساطی تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل ...







رتبه: ۵ - ‏۲ مرور... تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ. 5 از 2 رای. فروش اقساطی تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز 55 اينچ.




تلویزیون هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49KU7975 سایز 49 اینچ ...





ام اس آی (MSI) · تبلت · اپل ... تلویزیون هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49KU7975 سایز 49 اینچ ... رابط هوشمند: دارد ... سایز صفحه. 49 اینچ. تکنولوژی صفحه. LED. نوع صفحه. خمیده. کیفیت تصویر ... تلویزیون هوشمند خمیده 55 اینچ سامسونگ مدل 55M6975.





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





۱۷ دی ۱۳۹۶ - تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ Samsung 55M6975 Curved Smart LED TV 55 Inch – 8. نویسنده: مدیرسایت ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ Samsung 55M6975 Curved Smart LED نام فروشنده: سام جمهوری براي دريافت اطلاعات بيشتر از ...





تلویزیون-ال-ای-دی-هوشمند-سامسونگ-مدل-55M6975-سایز-55-اینچ





تلویزیون خمیده‌ی سامسونگ مدل «55M6975» تلویزیونی با طراحی خمیده و جذاب از این کمپانی است که ظاهری مدرن و زیبا دارد. صفحه نمایشگر منحنی برای ارایه تصاویری ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ 55 اینچ مدل ...





لوازم خانگی سامسونگ ، مناسب ترین قیمت لوازم خانگی، Samsung 55M6975 Curved ... تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ ۵۵ اینچ مدل ۵۵M6975 ... سایز صفحه.





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورمقایسه پیشنهادهای قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ در بین فروشگاه های اینترنتی در دسته بندی تلویزیون.




تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55m6975 سایز ...







رتبه: ۴٫۶ - ‏۴ رأیتلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55m6975 سایز 55 اینچ. 25 رای موافق. درگاه های ارتباطی. بلوتوث ندارد; اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) دارد; تعداد رابط کامپوننت ...




تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز ...





تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز 55 اينچ. 0 نظر | نوشتن نظر. 0 تومان قیمت بدون مالیات: 0 تومان. به اشتراک گذاری. تولید کننده: سامسونگ





تلویزیون-ال-ای-دی-هوشمند-خمیده-سامسونگ - تهران بید





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ. تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ قیمت بازار: 8,900,000 تومان شروع حراجی: 2,700,000 ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





تلویزیون سامسونگ مدل 55M6975 مجهز به ریموت کنترل پیشرفته دارای قابلیت ظبط برنامه و ... تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل ۵۵M6975 سایز ۵۵ اینچ.





تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز ...





تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز 55 اينچ سایز صفحه : 55 اينچ تکنولوژی صفحه : LED نوع صفحه : خميده کیفیت تصویر : Full HD ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





سامسونگ به عنوان یکی از چند برند معروف و شناخته شده‌ی جهانی در حوزه‌ی تولید…,تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ, هر چی کی بخوای, ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





۱۵ آذر ۱۳۹۸ - تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ. پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا. هر روشی که ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





مشخصات و خرید اینترنتی تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل ۵۵M6975 سایز ۵۵ اینچ با ارزان ترین قیمت | خرید اینترنتی جدیدترین مدل های تلویزیون ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل ۵۵M6975 سایز ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل ۵۵M6975 سایز ۵۵ اینچ. Samsung 55M6975 Curved Smart LED TV 55 Inch ... دسته: تلویزیون برند: سامسونگ.





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





«55M6975» محصولی با طراحی خمیده از این برند است که ظاهر مدرنی دارد. صفحه‌نمایش تخت 55 اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت Full HD پخش می‌کند؛ ...





قیمت و خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل ...





مشخصات فنی Samsung 55M6975 Curved Smart LED TV 55 Inch. صفحه نمایش. سایز صفحه 55 اینچ; تکنولوژی صفحه LED; نوع صفحه خمیده ...





تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز ...





تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز 55 اينچ به گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که شما را از تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند.











تصاویر بیشتر برای تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام








تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ Samsung 49N6950 Curved Smart LED TV 49 Inch. شناسه محصول: 792886 دسته: تلویزیون.





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55JC8880 - سایز ...





تلویزیون ال ای دی هوشمندسامسونگ مدل 55M6975 - سایز 55 اینچ. 0 نظر | نوشتن نظر. موجودی: در انبار. 4,520,000تومان. قیمت بدون مالیات: 4,520,000تومان. تولیدکننده: ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ تلویزیون خمیده‌ی سامسونگ مدل «55M6975» محصولی با طراحی خمیده از این برند است که ظاهر مدرنی ...





گیتار - فروشگاه قسط شاپ





تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ 55 اینچ مدل 55Q77F. قیمت نقدی ۱۱,۴۳۶ ... تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز 55 اينچ. قیمت نقدی ۱۲,۹۲۲ ...





تلویزیون هوشمند منحنی 55 اینچ با کیفیت FULL HD، مدل ...





رنگ و جزئیات سایه را تجربه کنید. ویژگی «تنظیم نقطه ای نور» Micro Dimming Pro)، با تقسیم کردن صفحه نمایش به چندین قسمت، هر یک از این بخش‌ها را به منظور ...





تلويزيون ال اي دي خميده سامسونگ مدل 55M6975





Samsung 55M6975 Curved Smart LED TV 55 Inch. تلویزیون خمیده‌ی سامسونگ مدل «55M6975» محصولی با طراحی خمیده از این برند است که ظاهر مدرنی دارد. صفحه‌نمایش ... سایز. 55 اینچ. گارانتی. گارانتي سام سرويس (نماينده رسمي سامسونگ در ايران) ... مشخصات فنی تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز 55 اينچ.





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ. امتیاز کاربران. کد کالا : 95953. مشاهده تصاویر فوق العاده شفاف در ال ای دی 55M6975 سامسونگ ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





تلویزیون خمیده‌ی سامسونگ مدل «55M6975» محصولی با طراحی خمیده از این برند است که ظاهر مدرنی دارد. صفحه‌نمایش تخت ۵۵ اینچی این تلویزیون، تصاویر را با ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز ...





۱۴ دی ۱۳۹۸ - خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ. قیمت : 11590000 تومان. برند : Samsung. خرید پستی تلویزیون ال ای دی ...





تلویزیون هوشمند خمیده سامسونگ مدل Full HD Smart TV ...





تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55M6975 سايز 55 اينچ. برندهای مختلفی در زمینه‌ی تولید تلویزیون فعالیت دارند. این تنوع برند رقابت سختی را میان ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو